Comunicació

Convertim qualsevol esdeveniment o producte en una notícia.

Elaborem un Pla de Comunicació, amb un termini d’execució concret, definim el públic objectiu i triem els suports més adequats: 

1. Enviament de notes de premsa als mitjans de comunicació i al públic objectiu

2. Presència a les xarxes socials: Instagram, Facebook, Twitter, YouTube, Vimeo, Flickr…

3. Inserció de publicitat (anuncis a premsa, ràdio, tv i xarxes socials)

4. Publicació d’una revista informativa (en paper i electrònica)

5. Creació d’una web/bloc amb publicació activa

6. Organització d’una roda de premsa exclusiva per als mitjans o presentació oberta al públic en general

7. Concessió d’entrevistes i declaracions als mitjans de comunicació; redacció d’articles d’opinió, de fons i reportatges i contacte amb els líders d’opinió

8. Elaboració de material informatiu: dossier, fulletó, vídeos (storytelling, documentals)

9. Organització d’una exposició temàtica i presència a fires

10. Accions de màrqueting i elaboració de marxandatge

 

La Redacció hem conegut a alguns clients que perdien la possibilitat de comunicar un fet noticiable per no saber quin era el canal més adient. Cal estudiar bé els objectius i formular estratègies de comunicació efectives i adaptades a cada client i pressupost.

> CURSOS: Si vols aprofundir en comunicació, redacció i fotografia apunta’t a un dels nostres cursos. Demana informació a: almudena@laredaccio.com